Mai multe informații cu privire la consimțământul dumneavoastră față de J&J

De ce adresa de email pe care am furnizat-o în formularul de înregistrare nu poate fi procesată?

În cazul în care adresa de email pe care ați completat-o în formular a mai fost înregistrată pentru a primi comunicarile Janssen România, nu vom putea să procesăm cererea dumneavoastră. De exemplu, dacă folosiți o adresă comună cu alți colegi, iar aceștia au folosit-o anterior pentru a primi comunicările noastre, din rațiuni de protecția datelor personale nu putem să o duplicăm în sistemele noastre interne.

De ce este respinsă cererea mea de înregistrare pentru comunicările Janssen România?

Dacă nu putem valida în sistemele noastre interne acuratețea datelor introduse sau dacă nu sunteți o persoană eligibilă pentru a primi comunicările Janssen România, cererea dumneavoastră va fi respinsă. Comunicările Janssen România sunt destinate exclusiv profesioniștilor din domeniul sănătății.

De ce aveți nevoie de informații adiționale pentru a procesa cererea mea de înregistrare pentru comunicările Janssen România?

Dacă nu putem valida în mod automat în sistemele noastre interne acuratețea datelor introduse, suntem nevoiți să procesăm manual cererea dumneavoastră. De aceea, puteți fi contactat de către Janssen România în vederea furnizării unor informații adiționale care să ne ajute să confirmăm dacă sunteți o persoană eligibilă pentru a primi comunicările noastre.

În cazul în care aveți alte întrebări cu privire la consimțământul dumneavoastră, vă rugăm să ne contactați la adresa de email ra-jnjro-janromania@its.jnj.com.

CP-340919 - April 2023